مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گالوانیزه گلخانه ای, لوله گلخانه ای, لوله گلخانه گالوانیزه, محصولات

لوله گالوانیزه گلخانه ای ۱ ۱/۴ ” اینچ

لوله گالوانیزه گلخانه ای ۱ ۱/۴ ” اینچ

لوله گالوانیزه گلخانه ای ۱ ۱/۴ ” اینچ GreenHouse pipe ¼1 اینچ

÷لوله گالوانیزه گلخانه ای 1 1/4 ” اینچ با وزن 13 کیلوگرم

Galvanized pipe

امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند. سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  ایجاد می نمایند.

این لوله ها  جنس فولاد بوده و سازنده با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند. لوله گالوانیزه گلخانه ایی معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند. معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند. بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد.

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO  معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. بدین ترتیب می توان به راحتی به مقدار مورد نیاز از این محصول تهیه نمود.

لوله گلخانه ای Greenhouse Pipe آبکاری گرم ، از آنجایی که در دمای بسیار بالا آبکاری و روی بری شده اند عمر مفید بسیار خوبی دارند . به حدی که میتوان از سازه های گلخانه ای که با لوله گلخانه ای آبکاری گرم ساخته شده تا 25 الی 30 سال آینده استفاده نمود . عمر لوله گالوانیزه گلخانه ای گرم به دلیل قلع بری در دمای بالای 400 درجه سانتی گراد بالا است و روند آبکاری آن به این صورت است که این روکش روی زینک Zinc با مولکول های آهن ادغام میشود .

این ادغام مولکولها و این فعالیت شیمیایی باعث ایجاد یک روکش بسیار مقاوم روی آهن میگردد که از زنگ زدن لوله در شرایط مرطوب گلخانه ها جلوگیری میکند .

علاوه بر اینها ، این لوله های گالوانیزه در برابر خوردگی و فرسوده شدن کاملا قوی است . ضمن این که این لوله ها در شاخه های 6 متری تولید و با سنگ فرز بریده میشوند و در سایز لوله گلخانه ای ، با توجه به نقشه ساخت گلخانه در میایند .

چهارده درصد از وزن لوله های گالوانیزه گلخانه ای با ضخامت 2 میلی متر را روکش گالوانیزه آن تشکیل میدهد که برای ایجاد مقاومت بهترین حالت است .

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی بیرون و داخل لوله گالوانیزه گلخانه ای، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود .

لوله گالوانیزه گلخانه ای به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم به روش غوطه وری و طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله گالوانیزه گلخانه ای، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه گلخانه ای، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

  قیمت روز لوله گالوانیزه؛ قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای، تست آب و صنعتی در ضخامت های مختلف، قیمت لوله سپنتا 🔖

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

4.9/5 - (9 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من