لوله گالوانیزه نازک, لوله گلخانه ای

لوله گالوانیزه نازک

لوله گالوانیزه نازک سبک
Galvanized pipe

لوله گالوانیزه سبک از انواع لوله های پر مصرف در صنایع مختلف بوده و به دلیل قیمت مناسب وزن پایین تر نسبت به لوله با ضخامت بالاتر و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های متفاوت از محبوبیت بیشتری در ساخت انواع سازه های فلزی برخوردار می باشد.

لوله گالوانیزه سبک

نحوه تولید لوله های گالوانیزه سبک

نحوه تولید لوله های گالوانیزه سبک بصورت تولید لوله مبلی از ورق و بصورت درزجوش مستقیم می باشد که پس از تولید و تمیزکاری جهت گالوانیزه به وان مذاب روی منتقل گردیده و پس ماندگاری مدتی معین بصورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون آماده جهت بسته بندی و فروش می باشد.

 

لوله گالوانیزه از سایزهای ½ الی 8 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های اینچی و کاندوئیت میلیمتری از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد.

بسته بندی لوله های گالوانیزه

بسته بندی لوله های گالوانیزه نازک بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود.

  • لوله گالوانیزه سبک برق
  • لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای
  • لوله گالوانیزه سبک کاندوئیت
  • لوله گالوانیزه سبک ستون
  • لوله گالوانیزه سبک تزئینی

 

 

لوله گلخانه ای به صورت عمده در ساخت انواع گلخانه مورد استفاده قرار میگیرد. این لوله ها از نوع صنعتی بوده و برای اینکه در رطوبت مربوط به گلخانه به خوبی عمر کند، آن را گالواینزه گرم می‌کنند. این لوله‌ها از سایز 1/2 تا 8 اینچ موجود هستند. ضخامت این نوع لوله‌ها معمولا 2 میلیمتر است و برا استفاده سازه های معمولی بسیار مناسب هستند.

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی لوله ، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود . لوله گالوانیزه به روش متداول استفاده از گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد .

مشخصات محصول تولیدى لوله های گالوانیزه نازک ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.
به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله های گالوانیزه نازک، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *