وبلاگ

لوله گالوانیزه رضا

لوله گالوانیزه رضا

تولید شده از ورق گالوانیزه برای ساخت گلخانه های صنعتی، سازندگان دستگاه های خوراک دام و طیور بصورت لبه دار (تاجدار) و پانج شده، کانال های عبورسیم برق (کاندوئیت)، سازه های فلزی و غیره

لوله گالوانیزه رضا

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گالوانیزه رضا را درخواست نمایید

شرکت پوشش لوله رضا

شرکت پوشش لوله رضا از چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوله های دقیق و پروفیل های فولادی آغاز نموده و در حال حاضر به یکی از کارخانجات معتبر در این حوزه تبدیل گشته است. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مجرب به دانش روز تولید لوله درزدار دست یافته است و از این رو کام بزرگی در پیشرفت کارخانجات لوله سازی برداشته و از پیشروان تولید لوله فولادی در کشور محسوب می گردد.

شرکت لوله و پروفیل رضا

شرکت لوله و پروفیل رضا را می توان تنها تولیدکننده لوله های پوشش دار آلومینایز و گالوانیزه در ایران به شمار آورد. لوله های آلومینایز تولیدی برای ساخت اگزوز در صنعت خودروسازی و لوله گالوانیزه در گلخانه های صنعتی و دستگاه های خوراک دام و طیور و کانال های عبور سیم برق مورد استفاده قرار می گیرد. این کارخانه با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از دستگاه های کشور ایتالیا و سوئیس، محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید نموده و موفق به کسب جایزه بین المللی کیفیت از اسپانیا گشته است. لوله های تولیدی این مجموعه با توانایی پلیسه گیری داخل و اسپری روی درزجوش و در طول های مختلف تا 12 متر ساخته شده و روانه بازار مصرف می گردد.

لوله گالوانیزه رضا

فرآیند لوله گالوانیزه رضا

این لوله ها تولید شده از ورق گالوانیزه می باشند، مهمترین مشخصه این لوله ها دارا بودن ضخامت زیر ۲ میل و وزن سبک آن هاست.پوشش گالوانیزه در این لوله ها نهایتا تا ۲۰ میکرون بوده و با توانایی پلـیسه گیری داخل و اسپری روی درز جوش در طول های مختلف تا ۱۲ متر تولید می گردند.
به علت اینکه این لوله ها گالوانیزه سرد می باشند باعث شده خیلی مناسب مناطق مرطوب و شرجی و یا مکان هایی که در معرض مستقیم رطوبت هستند ، نباشد .

بهترین قیمت لوله گالوانیزه موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

 

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

مراحل تولید لوله گالوانیزه

لوله های فولادی در برابر رطوبت و عبور آب مقاومت زیادی ندارند و پس از مدتی دچار خوردگی میشوند. ترکیب فلز روی با فولاد به کار رفته طول عمر و ماندگاری لوله ها را افزایش داده است و هزینه تعمیر و نگه داری لوله ها را به پایین ترین حد ممکن کاهش داده است.روکش لوله های گالوانیزه دو فلز روی یا قلع می باشد که این دو فلز برای اینکه در روکش لوله های فولادی استفاده شوند باید فرآیند آبکاری سرد و یا آبکاری گرم را پشت سر بگذارند.تفاوت آبکاری سرد و گرم در این است که در آبکاری سرد آبکاری در دمای پایین و در آبکاری گرم ،آبکاری در دمای بسیار بالا انجام میشود.با انجام آبکاری گرمبه لوله های فولادی طول عمر و ماندگاری لوله های گالوانیزه را بیشتر کرده است.

📌 مطالب پیشنهادی :

5/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *