مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
لوله گالوانیزه

لوله فنس گالوانیزه

لوله گالوانیزه فنس

مرکز پخش لوله گالوانیزه صنعتی و اتصالات گلخانه

قیمت مناسب + کیفیت بالا

جهت دریافت قیمت لوله گالوانیزه صنعتی با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آنچه درباره پایه فنس آهنی لازم است بدانید:

 

به احتمال زیاد با محوطه‌هایی که توسط سیم‌های خاردار، انواع و اقسام قفس‌ها و توری‌ها مانند توری مرغی، گابیون و حصاری محصور شده‌اند، مواجه شده‌اید. معمولا برای تعیین حریم بسیاری از زمین‌های شخصی، مناطق مرزی، امکان نظامی و پالایشگاه‌ها و مراکز نفتی از این حصارها استفاده می‌کنند. این سیم‌های خاردار و توری‌ها برای سرپا باقی ماندن نیاز به پایه‌های آهنی دارند. به این پایه‌های ‌آهننی در اصطلاح پایه فنس آهنی گفته می‌شود. در بازار ممکن است به پایه‌های فنس آهنی، پایه حصار نیز گفته شود. در ادامه ضمن معرفی پایه‌های فنس آهنی به بررسی مشخصات، کاربردها و روش‌ها نصب آنها می‌پردازیم.

فنس و کاربردهای آن چیست؟

فنس و پایه فنس یکی از تجهیزات حصار کشی است که از دیرباز نیاز آن به وجود آمد. از زمانی که ایجاد امنیت و حصارکشی در اطراف خانه ها، باغ ها و ساختمان ها و … یکی از نیازهای اولیه شد.

این تجهیزات در شکل ها و انواع و جنس های مختلفی تولید شدند,البته نه به شکل امروزی! قبل از هر چیزی مقاومت این محصولات بسیار اهمیت داشت.

بنابراین به مرور تلاش شد تا محصولاتی تولید شوند که در شرایط بد آب و هوایی بتوانند بالاترین طول عمر را دارا باشند.

در گذشته از بوته ها و شاخه های درختان برای ایجاد حصار استفاده می شد، به مرور با رشد تکنولوژی تجهیزاتی به شکل فنس های امروزی شکل گرفت و مدام تلاش شد تا جنس آن ها از مواد مقاوم تری باشد. پایه ها و فنس های گالوانیزه امروزه بهترین نوع این دسته از محصولات هستند.

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان این شرکت در زمینه ی فروش لوله گالوانیزه فنس ،

پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

 

پایه فنس

خرید پایه فنس واستفاده ازپایه فنس و توری برای حفاظت زمین از دیر باز مورد توجه بوده است. انواع پایه فنس میتوان از نبشی ,پروفیل,قوطی و پایه سیمانی استفاده کرد. و برای این که بتوان محدوده زمین زراعی و یا ملکی که به یک نفر تعلق دارد را مشخص کرد تا حیوانات و یا اشخاص نتوانند وارد محدوده مشخص شوند از توری حصاری استفاده می کنند.

تاریخچه توری حصاری و پایه فنس باغی

پیشینیان، از بوته، درختان خاردار و شاخ و برگ آن ها برای حصارکشی زمین کشاورزی استفاده می‌ کردند.

می‌ توان گفت که اولین فنس ها همین چیز هایی بودند که به طورطبیعی در طبیعت اطراف یافت می‌ شدند. گذشت زمان سبب شد که برای حفظ پایدار و مطمئن زمین‌ ها توری‌ ها و فنس های گالوانیزه به وجود آید.

پایه ابزار لازم برای حصارکشی!

برای این که بتوان دور زمین را حصار کشی کرد ابتدا باید بتوان با پایه‌ ها و میله‌ هایی این توری حصاری را در اطراف زمین نصب نمود. پایه فنس از دیگر چیز هایی است که درکارخانه ت۰ولید فنس، نیاز به آن پیدا شد.

پایه توری حصاری چیست؟

پایه توری حصاریکه معمولاً آن ها را برای حصار بندی فنس ها استفاده می‌کنیم، در واقع به لوله‌ های مخصوص که تا ۳ متر ممکن است ارتفاع داشته باشد و دارای ض۰خامت‌ های مختلفی نیز است و به‌ عنوان تکیه گاه توری و فنس ها استفاده می‌ شود، گفته می‌ شود. برخی از این ستون توری حصاری ها از گالوانیزه و برخی نیز از آهن ساخته شده‌اند.

 

 

 

استعلام آخرین قیمت و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

 همواره می توانید از طریق  دکمه زیر استعلام قیمت لوله گلخانه را درخواست نمایید

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

📌 مطالب پیشنهادی :

4.2/5 - (37 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من