مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
وبلاگ

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه ای

قیمت روز لوله گالوانیزه گلخانه ای

فروش و تامین لوله های گلخانه با سایزها و ضخامتهای مختلف سبک وسنگین

روش های تولید پروفیل

قوطی پروفیل در سه مرحله تولید میشوند شامل:

  • مواد اولیه
  • برش کلاف به نوار
  • تولید پروفیل

روش های تولید پروفیل

مواد اولیه برای تولید پروفیل از شرکت فولاد مبارکه فراهم میشود و بخشی نیز از اروپا و برزیل وارد میشود. پس از تامین مواد اولیه نوبت به برش کلاف به نوار میرسد. نوار ها در عرض مشخص بریده میشوند. و در آخرین مرحله تولید لوله پروفیل با استفاده از دستگاه های مشخص مانند گیوتین، انباره، فرمینگ و … پروفیل تولید میشود.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید

تفاوت پروفیل سبک و سنگین

جنس ورق: پروفیل سنگین از ورق سیاه با ضخامت 1.5 میلیمتر با بالا ساخته میشود در حالی که پروفیل سبک از ورق روغنی با روش نورد سرد تولید میشود.

کاربرد: پروفیل سبک که به پروفیل مبلی نیز معروف است برای صنایع مبل سازی، دوچرخه سواری و … کاربرد دارد و پروفی سنگین که همان پروفیل صنعتی و ساختمانی است برای شاسی خودرو، ستون ساختمان د ساخت دستگاه های صنعتی کاربرد دارد.

خواص مکانیکی: پروفیل های سنگین دارای خاصیت جوش پذیری، استحکام خمشی، سختی سطحی و مقاومت فشار بالا است و پروفیل سبک دارای کیفیت سطحی بالا، قابلیت شکل پذیری و آبکاری نمایان میشود.

اندازه: ضخامت پروفیل سبک کمتر از 1.5 میلیمتر است در حالی که پروفیل سنگین بیشتر از این مقدار است.

سازه گلخانه ای از جنس چوب

یکی از مواد که به عنوان لوله برای ساخت گلخانه به کار می رود یعنی چوب ، ماده ای طبیعی است که باعث ایجاد ساختار کلاسیک گلخانه ای می شود. اما چوب از نظر قاب برای گلخانه تا حدودی غیرممکن است، مگر اینکه سازه ای که در حال ساختن آن است بیشتر به یک اتاق آفتاب گیر شبیه باشد.

چوب از عایق مناسبی برخوردار است و ساخت و مونتاژ آن در قاب بسیار آسان است. اما گلخانه ها تر هستند ، فضاهای مرطوب و بیشتر چوب در نهایت با وجود ادامه رطوبت موجود در گلخانه ، دچار پوسیدگی می شود.

اگر از چوب به عنوان لوله برای ساختن گلخانه  استفاده می کنید ، یک گونه با مقاومت شناخته شده در برابر رطوبت و پوسیدگی ، مانند سرو یا چوب قرمز را انتخاب کنید. یا ، از چوب تصفیه شده شیمیایی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است بهره بگیرید.استفاده از سیلر هر چند سال باعث افزایش عمر آن می شود.

قیمت پروفیل گالوانیزه گلخانه

قوطی گالوانیزه در سایز و طول های خاص عرضه میشوند. قیمت پروفیل گالوانیزه قزوین، پروفیل گالوانیزه تبریز، پروفیل گالوانیزه اصفهان و قیمت پروفیل گالوانیزه گلخانه مناسب ترین قیمت و بهترین قیمت جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی 100 یا 200 تماس بگیرید.

 کاربرد اصلی انواع مختلف لوله در انتقال موادی که قابلیت جریان پیدا کردن دارند، مانند مایعات، گازها، دوغاب ها و پودرها است. کاربرد دیگر لوله ها به عنوان ماده اولیه برای ساخت سازه ها است و در ساخت و ساز‌ استفاده می شوند.

لوله از مواد مختلفی تولید می شود که هر کدام با توجه به ویژگی ها و خواص مکانیکی خود در محل خاصی کاربرد دارند. جنس های مختلف لوله به شرح زیر است:

  • سرامیک
  • شیشه
  • فایبرگلاس
  • بسیاری از فلزات
  • بتن
  • پلاستیک
  • چوبی
  • سربی

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من