مشاوره خرید :
49986000
۰۲۱
مقالات

دانستنی های گلخانه

دانستنی های گلخانه

امروزه معمولا ساخت گلخانه اهمیت بسیار زیادی پیدا نموده، زیرا اغلب محصولات را به صورت گلخانه ای در فصول مختلف تولید و روانه بازار می نمایند.

 

سازه های گلخانه ها را معمولا با استفاده از لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO ایجاد می نمایند. این لوله ها جنس فولاد بوده و سازنده با پوشش دادن سرد و یا گرم از جنس روی، آنها را به اصطلاح گالوانیزه می کنند. لوله گالوانیزه گلخانه ایی معمولا با سایزبندی های مختلفی بین 2/1 اینچ (نمره 2 ) الی 4 اینچ (نمره 10 ) و در اوزان سبک و سنگین تولید می شوند. معمولا لوله های گالوانیزه گرم دارای کیفیت و دوام بسیار مناسب تری نسبت به لوله های گالوانیزه سرد می باشند. بدین ترتیب عمر آنها بسیار بیشتر می باشد.

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO معمولا در شاخه های شش متری تولید و روانه بازار می شوند. بدین ترتیب می توان به راحتی به مقدار مورد نیاز از این محصول تهیه نمود.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

مزایای لوله گالوانیزه گلخانه ای

لوله گالوانیزه گلخانه ای PGCO دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. یکی از بهترین مزایایی که لوله های گالوانیزه داشته، روکش روی آنها می باشد. زیرا روکش روی می تواند عمر این لوله ها را بسیار بیشتر نماید. معمولا لوله گلخانه ای PGCO به خاطر روکش روی که داشته، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند. این موضوع باعث می شود که سال ها بتوان از این لوله بدون اینکه معیوب شوند، استفاده نمود. این موضوع هزینه های گلخانه را تا حدودی کاهش می دهد.

بدین ترتیب معمولا از لوله گالوانیزه PGCO در احداث گلخانه های مختلف استفاده می شود. آبکاری لوله های گالوانیزه به صورت گرم نیز امکان پذیر می باشد.

02149986000

 

ثبت درخواست تماس

ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم

 

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
سایدبار
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من